Vem är det du söker egentligen Lina?

Yao!

Satt här och läste lite inlägg, bara för skojs skull så klickade jag mig in på Linas inlägg "I mitt huvud". Jag har läst inlägget innan men då reflekterade jag inte direkt över vad som stod där eftersom jag näst intill vet vilka egenskaper m.m en kille ska ha enligt Lina.

I alla fall, det fanns 4 punkter jag började fundera lite på:
  • Fina händer, kanske inte så konstigt tycker ni men när jag hör "fina händer" tänker jag direkt på en fransk manikyr och folk som konstant smetar in sig med handkräm...
  • Wayfarers, tydligen ska de vara svarta eller (hör och häpna!) LEOPARDMÖNSTRADE???? WTF Lina?
  • En förkärlek till äppelmuffins, gott är det väl men jag kan inte se framför mig en kille som sitter och dricker te och käkar äppelmuffins, tyvärr Lina.
  • Och till sist: Gillar Lars Winnerbäck, de killar som gillar honom har seriöst något fel! Punktslut på den punkten.

Med tanke på de här punkterna jag just skrev upp från Linas lista kan man alltså dra en slutsats och slutstaten är den att:

Lina killen du söker är redan upptagen och nu menar jag inte upptagen med att hinna till sin manikyr eller med att käka äppelmuffins för glatta livet, nej han är upptagen med sin POJKVÄN!

Tur att du hade fler punkter än just de här 4 säger jag!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Lina, sökaren

hahaha, jag söker honom fortf! Det borde ju inte vara omöjligt =O, Jag har inte höga krav, men jag nöjer mig inte med vad som helst;)

2010-03-06 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0