En måndag innan matten.

Hemskt mycket hej!
För fyra dagar sedan skrev jag mitt sämsta matteprov någonsin. Och nej, det är inte en utav de där gångerna jag bara säger så. JAg är inte ens säker på att jag klarat mig. Detta har orsakat ett enormt ältande över helgen. Vad gör jag om jag inte klarar mig liksom? Bryter ihop i min mattelärares knä och gråter ögonen ur mig? Nja, det skulle kännas alldeles för sjukt. Och precis när jag satt och funderade som mest i soffan, kom jag på det! Jag raggar upp någon på Chalmers. Jag menar, why not? Det går ju typ bara übersmarta mattenördar där, som jag nog skulle kunna ha bra mycket hjälp av. För matte är ett så pass ångestladdat ämne att det börjar gå mig på nerverna. Jag vill vara klar med matten för alltid nu! Jag vill inte derivera fler onödiga formler en torsdagskväll, och räkna ut vinklar på liksidiga trianglar.

Så nu måste jag alltså bara åka till Gbg och knalla upp till Chalmers, så är min matte räddad. Eller ja, nästan iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0