Onsdag 21:50

Varför känns det som att alla världsproblem är lösta så fort solen tittar fram? Idag var det över 25 grader, och det var ett annat Sverige som hälsade mig välkommen till en ny dag i morse. Det enda som får mig något bekymrad är framtiden, varför är den alltid så oviss? Jag är inte en person som gillar överraskningar, nej det är verkligen inte något jag kan hantera. Jag blir irriterad och less på samma gång. Och om någon någonsin sätter ihop något slags överraskningsparty till mig så skulle jag antagligen svimma eller slå in pannbenet på den ansvarige, men det är ju bara detaljer.

Kanske är det därför jag så ofta överraskas? Jag vet inte, men jag hoppas inte på några större överraskningar i vädret under morgondagen, för då kan det vara så att Per Erik i tv4 vädret får sig en stekpanna mellan ögonen.

PÖSS



Om ni har tid, eller du (antar att det bara är Hanna som läser, haha) så lyssna på:
Markus Krunegård:
  • isande diskant
  • hela livet var ett disco
  • det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp
Och därmed har ni lycka i ljudformat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0