Test=tidsfördriv.

Ditt hela namn? Lina Ella Maria Mattsson

Födelseår? 1992

Hur Lång är du? 179 cm

Spelar du något instrument? Cello

Dina första tankar när du vaknar? Ikväll går jag och lägger mig 7.

Vart befinner du dig just nu? i min kära knarrande säng.

Biter du på naglarna? nej

Vad har du för färg på kalsongerna/trosorna? vitsvart

Har du några husdjur? Kanin, katt, 2 sköldpaddor

Är du singel? JA

Vem är snyggast just nu? Lars Winnerbäck,

Vem vet mest om dig? Jonna, Hanna, Marcus?

Vad vill du ha just nu? Lov, dig, värme, fredag.

Ditt mål i livet? Who the hell knows these days? Ja inte jag iaf. Leva efter mina egna värderingar och förhoppningar och verkligen LEVA, kanske? Men sånt misslyckas ju alltid, så det är bäst att inte säga för mycket.

Rädd för? Graviditeter, förlossningar, mörker, spöken, förhållanden.

Hur gammal är den äldsta person du pussat? 90a

McDonalds eller Burgerking? MC DONALDSSSSS

Vad har du för skostorlek? 40-41

Vill du gifta dig? jag vet inte om jag tror på hel grejen, måste man ha skriftligt bevis på kärlek? Giftemål ska iaf inte vara en orsak till att man stannar i ett förhållande. Men jag snackar så mycket, en vacker dag står jag säkert där i en klänning jämte någon idiot.

Kommer du överens med dina föräldrar? jadå, för det mesta.

Din hårfärg? Blondt, eller nej, det är en förnedring mot er blonda. Grått.

Skor du hade på dig idag? Tofflor?

Vad sover du i? t.shirt och pyjamasbyxor, snyggt.

Kläder du har på dig? En grön tröja och chinos, skönt dvs.

Favoritårstid? vår, och höst, allt är så fint då. Och sommaren blir sällan så fin som man tror på våren, men jag drömmer mycket.

Favoritmat och -dryck? sushi, thé

Hur svarar du i telefonen hemma? Ah hej det är lina

Hur svarar du i mobilen?  ah hallå

Sov du ensam inatt? ja

Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov som en stock, och dregglade antagligen på kudden.

Vad var det senaste någon sa till dig? Bullar.

Druckit idag? juice

Vad är det för väder hos dig nu? drivor av snö, överallt.

Godaste glassmaken? mango melon, strawberry cheescake

Drömmer du mardrömmar? bara när jag har feber.

Favoritklädsel? Något bekvämt, eller skjorta och jeans.

Favoritgodis? geléhallon, surskallar, gröna kulor och m&m's

Hur många kuddar sover du med? the one and only

Längtar du mest efter just nu? Dig, att kunna gå tillbaka i tiden och ändra på en del, och sen såklart..lov, att kunna ta mig loss.

Vad luktar det nu om du sniffar lite? Söndag

Saknar du någon just nu? Dig, och Jonna.

Snus eller cigaretter? usch

Vill du ha barn? Jag gillar dem ibland, men oftast inte, så jag vet inte. Men jag är ju bara 17 än sålänge, så inte på 10 år iaf.

Längtar du till din nästa födelsedag? Just nu hade det vart skönt att spola fram hela året, ja.

Är du blyg? sometimes, i vissa situationer.

Tycker du att du har fin dialekt? have none

Tycker du om fester? nja, ingen festare direkt men ibland =)

Tycker folk du är snygg? dunno

Har du använt någon hårprodukt idag?  Nehedu!

Vad har du för planer till helgen? Absolut inga. Försöka glömma allt?

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20

En bra film? Forrest Gump

Vem får en kram? Lasse, Zach Braff, jag älskar er.

Vem får en puss? Ingen som det ser ut nu.

Sprit, cider, vin eller öl? cider

Hund, råtta eller katt? katt :D

Tycker du om din pappa? ohyes

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0