Poe

Fick genom mitt svenska arbete reda på att Edgar Allan Poe har födelsedag idag, så grattis säger vi till honom!

Ja gubben är död men han förtjänar väl ett grattis för det?



Måste säga att Ville kunde ha valt bättre ögon än hans till tatueringen. Men men, han kanske gillar lite mer ålderdomliga ögon. Jag vet i alla fall att han gillar tjejer med glasögon! Ja inte Poe nu utan Ville. Varför tror ni jag har glasögon? Inte ser jag dåligt....

Okej då, jag ser uruselt, skit dåligt faktiskt. Så dåligt att jag är näst intill blind. Men jag är lika glad för det, även om jag springer in i väggar lite då och då.




Kommentarer
Postat av: Lajnus

HAHAHAHAHHAHAH, ser en aning dåligt ja ;) Vissa lärare tror ju att du fuskar xD Grattis till Poe:n _:D

2010-01-20 @ 15:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0