Saturday night tight

hej hallå bajs,
Sitter här och leker med Jonnas rumpa, ojoj vad ni missar grejer people. Jag känner mig som en bedövad iglo och har precis stängt min dörr till dig. And you know what? You're never getting in again.

Vädret känns för övrigt som om Någon pissat över hela Sverige. Varför blir man så ful i dåligt väder? Ser ut som en pudel med rabies, typ. undrar om det skulle fungera att torktumla hela jordklotet..? Eller kanske ta fram en gigantisk hårtork. Stora saker är kul. Och då menar jag inte stora saker på män utan stora andra saker. Stora telefoner, hellooooooo?! Kul eller vad? En annan sak som alltid facinerat mig är animalplanet. Skulle kunna kolla på det dygnet runt tror jag. Men av någon anledning känns det så perverst. Djur som parar sig, what's up with that liksom?

OCH VAD SKA MAN GÖRA ÄNDA FRAM TILL MAAAAAAAAAAAJ?! Jag vägrar att leva i pissblött slask som luktar värre än Obamas Kalsonger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0