Min kära vän; Jonna Pölse Jensen.

Hej alla snygga och fula bloggläsare,
Idag tänkte jag berätta lite om min vän Jonna Pölse Jensen.

Saker Jonna tycker om:
  • Snopp, let's face it, det är hennes största intresse efter mig.
  • Pölse, hon äter det till allt, och för er som undrar: Ja, även till Budapestbakelser.
  • getter, Hon har en hel farm på undervåningen. Och av någon anledning bakar hon bröd ihop med dem.
  • Min kropp, hon tar på den så fort hon får chansen. Och inget kan hindra henne, inte ens en övervakningskamera på ica kvantum i Gnosjö. Shame on you girl.
  • Katter, tyvärr så gillar de inte henne.
  • Konjakskorv, oh yes, she get's high on it to.
  • Piss, och allt som har med det att göra. Hon dricker det, målar det, tänker på det och kokAR det.
  • Anus, hon avgudar inte bara det, utan betalar även personer att stå modell för att hon ska kunna avbilda denna vackra kroppsdel.

Saker Jonna Inte tycker om:
  • Spenat, det är ju gott.
  • Amatördanska, fast hon gillar det egentligen.
  • hästar, jag red med jonna (in the non-sexual way) en gång och det gör jag inte om. varken hästen eller hon vågade röra sig ur fläcken.
  • Hår i näsan, och ändå samlar hon på det.
  • raka bananer, säger väl sig självt? Onaturligt helt enkelt.
  • tomat, sjuk kvinna det här.
  • Jordgubbar, jag vet det blir bara värre och värre.
  • räkor (wtf?!)
  • "Don't stop believing- Journey", världens  bästa låt? She's just a smalltown girl living in a lonely world..

Nu känner ni henne ut och in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0