I mitt huvud.

  • Converse, scrubs-intresse,
  • fina händer ( ett måste, annars får du vända i dörren),
  • snygga skor ( andra än converse då dvs.),
  • rött hår ( I love gingers, I really do..),
  • längd över 179 cm (kroppen då dvs. HAHA),
  • bra humor (dvs. min humor,( en egenskap många tycks sakna av ngn anledning (?) ),
  • En rödrutig skjorta ( åh gud, jag dreglar),
  • Chinos (gärna gröna, eller möjligtvis blåa),
  • Wayfarers (svarta, eller leopardmönstrade),
  • fräsch andedräkt (såklart?!),
  • ett vit svart randigt linne,
  • En större kropp än min (gärna lite halvmullig),
  • En förkärlek till äppelmuffins och gröna kulor (kan inte bestämma vilket jag gillar mest),
  • Bra svenska (!) ( Felstavning/särskrivning, får mig att vilja riva av allt mitt hår, kväva den felstavandes mun med det, så jag kan döda honom med en smörkniv och läsa upp ordboken samtidigt..eller nej, inte riktigt så illa. Men ni förstår principen),
  • Någorlunda bra kunskaper inom tyska (inte för att jag är einstein inom det området men om jag säger: Das weiss ich nicht. och han inte fattar, kmr samma sak hända som på föregående punkt.
  • Överseende med ett stökigt rum ( I think we all know why)
  • Matlagningskunskaper (Något jag saknar (helt) )
  • Lars Winnerbäcks musik i sin spellista på spotify (förklaring överflödig)
Ja, om någon där ute skulle känna att han sitter på dessa egenskaper; feel free to contact me!




Kommentarer
Postat av: marcus

ehmm.. de enda egenskaperna ja besitter är rött hår, mke mer än mullig, matlagningskunskaper och kan hantera stökiga rum ;) iofs så tycker ja om äppelmuffins (A)

2010-02-25 @ 23:07:04
Postat av: Neaah

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA OOOOOOOOOOOOOMG jag vet veeeeem ;) HAHA JAG DÖR AV SKRAAAAAAAAAATT!

shit, den natten i mitt hjärta! ahhahahahahaha <3<3

2010-03-02 @ 11:35:55
URL: http://insideofmehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0