Ett till test a.k.a tidsfördriv:


13 HAR DU:
Ett förhållande: nej
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Haft ett one night stand: nej
Skrikit åt en lärare: Nej
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Vet inte?
Några husdjur: Ja
Hamnat på polisstation: Nej


12 DAGENS:
Klädsel: Chinos
Hår: Inbakad fläta
Låt: Astonaut- Salem al Fakir
Vill ha: Någon jag inte kan få.
Sjuka: min craving efter mintchoklad
Drog: Mintchoklad, obviously?
Saknad: Någon jag inte kan få.
Köp: Mintchoklad!
Godis: men åh, det börjar bli tjatigt nu..
Attityd: hungrig, förvirrad.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? tur att jag bokat frisör till på torsdag.


11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Hm..Ingen aning, Isa kanske?
Kärlek: F.S
Husdjur: Totte, min kanin.
Semester: Finland
Jobb: Swedcote Ab
Köpta skiva: Green day
Riktiga kärlek: F.S
Piercing: Öronen.
Konsert: Darin..
Fylla: None!



10 SENASTE:
Personen som sms:ade dej: johan Damm
Personen som du kramade: Mamma
Personen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Pappa
Personen du sa "jag älskar dig" till:  Cuong.
Alkoholdrycken: None?
snus eller cigg : Inget!
Bilfärd: Igår, hem från simhallen.
Filmen du såg: En ung JAne Austen
Gången du grät: Igår
Måltiden: Vid 2?


9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Ja!
Våga hoppa bungyjump:  aldrig :S
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: ja.
Kalla dig själv lycklig: under de bättre dagarna.
Hellre ta bilden än vara med på den: Nej :D
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Ja
Kunna springa 50mil: Är jag alldeles för hungrig för! haha



8 VAD:
Gör du just nu: Lyssnar på musik, och skickar sms.
Ska du göra imorgon: Träna
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Ja!
Har du med dig in på bion: Godis och en vän.
Är det för färg på dina byxor: Svart
Är det för väder hos dig just nu: snö
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: händerna och skorna.
Skulle du göra om du vann på lotto: Ta mig loss.


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
- Underställströja


- trosor


- Tights


- bh


- strumpor


- vitt linne


- toffs?


6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Ja, men det beror på vem.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
Luvtröjor: Ja
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Kanske
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta tror jag.



5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Uppgång.
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst: Åren innan man förstod något.
Sova på sida, mage eller rygg: sida, vänster
Kyssar eller kramar: Kyssar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0