Thursday afternoon...

Sitter just nu och har kulturhistoria, rätt roligt faktiskt. Är glad att jag bytte inriktning hade aldrig orkat med samhäll, speciellt inte med den läraren jag hade fått i just samhäll. Tycker synd om Lina som har henne. Jag har alltid tyckt att historia är roligt och intressant. I måttliga mängder ska väl tilläggas! Just nu har jag TRE ämnen där vi har historia i någon form - Historia (såklart), Kulturhistoria och svenska. Behöver jag ens säga att jag fått höra samma saker flera gånger? Jag är snart värsta historikern ;)

Lina sitter just nu i klassrummet snett åt vänster framför mig och har tyska med Bosse. Hoppas du har kul Lina!

Nej nu ska jag återgå till den arabiska kulturen!




/anusbrothers

Kommentarer
Postat av: Lisa Stolth

Jag vet att du älskar kultur, och jag vet varför du älskar det! du får ju tillbringa ännu mer än 3 timmar ytterligare med mig i veckan då! Det kan knappast bli bättre :D

2009-09-24 @ 15:20:52
URL: http://lisastoolth.blogg.se/
Postat av: linus

det SUGER mygganus!!!!!!!!! jag dödar honom snart, han behandlar mig o catte som idioter xD

2009-09-24 @ 15:46:47
Postat av: Anonym

BTW SUGER MEDELTIDEN OCH ANTIKEN MYGGANAL.

2009-09-24 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0