Söndag, finally!

Åh, äntligen är helgen slut!
Låter kanske konstigt, men jag vill bara gå till skolan och bli av med all skit som ligger på lager just nu. Kemi, matte, ledarskap, svenska..you name it.

Nu har jag lagt ifrån mig matteboken, och jag är nog trots allt några ekvationer klokare..kanske. Men jag hoppas på det bästa inför morgondagen även om mina nerver säger ifrån redan nu.

Resten av min underbara helg/kväll ska jag spendera framför tvn, det tkr jag faktiskt att jag förtjänar nu. Ska se top-model och sen någon kriminalare, mums!

Jag skulle dessutom vilja berätta för er att mina föräldrar är idioter ibland, de ska på bokmässa nästa helg. och jag har varit väldigt tydlig med att jag vill med..trots detta ville de inte ha med mig, och bara för att strö salt i såren säger mamma:
- Ja men vi kan ju hälsa Lars winnerbäck om vi ser honom.

Jag fick lust och strypa henne helt enkelt. Lasse ska dit, lina är hemma, skit också!

Jaja, nu ska jag iväg och koka lite te.




Lasse, will you be my man?


/anusbrothers





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0