Scrubs

Ligger i min säng nu och förbereder mig lite mentalt inför morgondagens prövning. Jag och celloensamblen jag spelar i ska nämligen spela i radio p4 imorgon, Kl.12! Så det får ni inte missa.

Jag ligger som sagt i sängen och tittar på scrubs, världens bästa program, någonsin. Jag vet inte något annat som kan få mig på bra humör så snabbt (möjligtvis muffins/minimajs) eller iaf i tv-väg. Dn serien har ALLT!

Komedi, kärlek, drama och åhdetdärkännerjagigen-känsla är bara några av Scrubs ingredienser som gör det så bra! Jag säger bara det att har man aldrig sett ett avsnitt i sitt liv, så är det dags nu. Du har ingen tid att förlora, men jag varnar er..Har ni sett ett så stannar det inte där, det blir fler och fler avsnitt och sena kvällar, tro mig.

Sen skadar det ju inte att världens i särklass snyggaste person råkar vara huvudperson (JD) Zach Braff, dregel!

Nä nu ska jag koncentrera mig på tvn, gnatt!




My one and only, I will marry you one day. JUST WAIT!





LOVE IT




/anusbrothers





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0