Onsdag, kväll

hej igen,

Jag ska väl inte säga att jag har haft så stor erfarenhet av kärlek direkt, det har väl klickat några gånger eller så. Men det har aldrig blivit något som hållt längre än fyra månader, vilket är synd. Att jag aldrig vet vad jag vill kan väl vara en faktor till detta..

Men det jag skulle säga var att jag verkligen beundrar människor som håller ihop. Det är nog det finaste man kan få, en livskamrat. Gamla par som fortfarande håller ihop efter 10-tals år, hur underbart är det inte?

Alla pratar om mr. right, men det är bara få som träffat honom. Lite som tomten..haha

Men jag måste nog ändå säga att jag är nöjd med mitt liv. Jag har mina vänner och mina intressen. Ge mig lite te och min dag är fulländad. Jag vill inte sitta och vänta, att sitta klistrad vid datorn ger nog inte mycket mer än tennisarm.




/anusbrothers






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0