Onsdag

Yo yo!

Sitter i skolan och ruttnar bort. Har varken svenska eller engelska nu då lärarna är i Italien. Engelskan skulle ha börjat halv och nu är klockan 12.50, jag är redan uttråkad. Måste vänta i ungefär 2 timmar till, SURT! Jag har väl egentligen saker som jag skulle kunna göra t.ex. mitt resereportage till kulturhistorian och brevet på svenskan, men jag kan verkligen inte jobba med sånt i skolan. Gör det hemma sen istället. Måste städa mitt rum också för det börjar se ut som en soptipp och jag hittar inte mina kläder längre. Det kan iofs bero på att alla kläderna ligger slängda i en stor hög framför garderoberna haha xD

Nej nu ska jag återgå till att inte göra ett piss!





/anusbrothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0