Musik

Musik, vad skulle man göra utan det?
ibland kan jag fundera över om det verkligen finns lyssnare till alla artister och hur många talanger det finns som inte hörs.
Ja men ärligt talat, hur bra är britney Spears egentligen? Hon är bara ett varumärke, enligt mig iaf..

Sen beundrar jag verkligen folk som skriver sin egen musik med, beundransvärt! Något jag själv är urusel på, det stora misslyckandet i nian kunde knappast blivit pinsammare för både publik och mig..Men ni som kan, keep it going! Utan er har vi ingen musik.

Något jag däremot kan är att spela cello. Jag har gjort det sen 4an, det blir alltså...lite över 7 år! det ligger mig varmt om hjärtat och något som får mig att glömma stressen i skolan/livet i allmänhet. det har blivit en utav mina vänner kan man nästan säga, han heter ju faktiskt Sven! haha.

Hoppas ni njuter lika mycket av musik som jag gör..om inte så är detta några låtar som kommer förändra era liv!

  • Sister Hazel- your Winter
  • Dashboard confessional- Stolen
  • John McLaughlin- Human
  • A camp- I can buy you
  • The Cardigans- you're the storm
  • Lars Winnerbäck- under månen/elegi
  • Missy Higgins- Warm whispers
  • Taylor Swift- The way I loved you/ hey Stephen
  • Kings of leon- Crawl
  • Keith Urban- somebody like you




The Cardigans aka. Världens bästa band.




/anusbrothers 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0