Fredag morgon.

God morgon!
Det vär väldigt kämpigt att ta sig ur sängen idag, men jag antar att det blir så om man väljer att bara få 6 timmars sömn. Jag ska dock inte klaga, går ju bara till 9.55 och det finns ju andra som går mycket längre ;)

Ska iväg till Jönköping en sväng sen med mamma, pappa och Hampus och jag är nästan pank, väldigt lyckat! Ska fråga mamma om det inte är dax för en ny ipod som hon lovat mig :P Min gamla är helt störd! Man får inte byta låt flera gånger på raken för då hakar den upp sig och då är det bara att vänta tills batterierna tar slut så man får ladda den, DÅ funkar den igen. Tänk då om man precis har laddat den och den hakar upp sig! Surt.se skulle jag säga att det är. Om jag nu skulle få en ny iPod så är jag väldigt osäker på vilken färg det skulle vara.

Lektionen har äntligen slutat så nu ska jag dra mig hemåt, ha det bra!


/anusbrothers

Kommentarer
Postat av: Lina

men gött ju :D jag vill med ha en ny! min har fått damp med =O

2009-09-25 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0