onsdag kl. 17.35 prick!

hej igen,

FRUKOST, är det underbaraste som finns! Eller ja, näst efter kärlek, glass, godis osv..Alltså inte det underbaraste som finns. Men ni förstår vad jag menar.

Jag älskar(!) verkligen frukost, det är starten på en ny dag och alltid lika gott. De flesta säger att de inte kan äta frukost innan sju, men sån är inte jag! Jag är superdupermega hungrig direkt när jag vaknar på morgonen. Även om klockan bara är 4 så smakar thét och müslin med banan lika gott ändå. Jag är en obotlig frukost-älskare!


....Och nu har det tagit 5 minuter att skriva detta, alltså 5 minuter närmare till nästa frukost! Can't wait.


/anusbrothers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0