Onsdag

hej bloggen,

Kan man förväxla träningsverk i smalbenet med benhinneinflammation? I hope so! För ont gör det.

Mina händer är dessutom något så fruktansvärt kalla att man skulle kunnat förväxla dem med isbitar. Men jag ska inte klaga, bättre så än tvärtom. Dessutom betyder det ju bara att vintern snart är här!

Igår var jag och hela NV programmet på Chalmers i Göteborg (sveriges huvudstad) och det var en upplevelse. Jösses vilka inbitna matematiker och liknande det finns. Dessutom träffade vi på en galen vetenskapskvinna som var mer exalterad över sitt eget experiment än någon annan.

För att göra tillvaron lite ljusare hade jag nu tänkt ta mig en kopp thé och sen ge mig ut i Gnosjö som bytt färger, gult, oranget, brunt och rött dominerar.







/anusbrothers







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0