onsdag

hej bloggen,

Jag har några frågor jag vill ställa till omvälden:

  • Varför är det inte lika mycket fibrer i glass som i gröt?
  • Varför är det så långt kvar till söndag?
  • Varför i hela friden har jag valt till tyska på mitt hemska schema?
  • Varför kan jag aldrig bestämma mig för något?
  • Varför tror alla idioter att jag har bra spenst för att jag är lång, jösses..vart ser ni logiken i det?
  • Varför är de ensamma mammorna alltid så patetiska?
  • Kommer det sluta med att jag är med i "ensam mamma söker"?
  • Vad var det för miffo som uppfann en hel tiding med bara hsm?

Och tillslut, varför är mc donald's kön alltid som längst när man är som hungrigast?






Ni ser antagligen inte vad det står men jag kan informera er om att det inte är något man vill se.


/anusbrothers





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0