Måndag

hej bloggen,

Varför ska man vara två egentligen?
Jag tror man klarar sig minst lika bra själv, men kanske inte hela livet. Jag trivs faktiskt själv, ingen annan att passa på liksom. Man kan göra vad man vill när man vill.

Pojkvänner/flickvänner är väl någonslags ursäkt idag till lycka, men lycka är inte att vara kär. Visst, det är ju underbart såklart. Men kan man inte vara lycklig ensam så förändrar nog inte en andra person speciellt mycket.

Och just därför vill jag vara ensam en tid framåt. Jag är inte redo för en annan person i mitt liv just nu, och därmed basta!

Men frågan är ju; Varför dyker alla bra killar upp när man som minst behöver dem?






Fast å andra sidan, jag hade inte tackat nej till Heath ledger. inte ens om jag vore gift. Haha!



/anusbrothers





Kommentarer
Postat av: Jonna

Lina, lycka är att vara två ;) <3

2009-10-21 @ 21:28:43
URL: http://jensenjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0