JÄVLA IDIOTJÄVEL!

Nu har jag bestämt mig. Jag HATAR dig, boksatvligt talat. Jag hatar allt som har med dig att göra och allt som påminner om dig.

Du är så jävla omogen, alla små detaljer du gör går mig så mycket på nerverna att jag knappt kan hålla det inne. Du är en patetisk no-lifer som tror att världen går under såfort man stöter på ett problem. Jag lider med dig, eller nej föresten, det gör jag inte! Du är ett inkompetent mifforövhål som tror du kan allt. Jag hatar ditt lilla skratt du gör när du blir nervös och tror du har fel, och att du tror att du har koll, jag hatar också när du ser ner på folk du tror är sämre än dig själv. Men vet du vad jag hatar mest av allt? Jo, att du inte alls är den du var innan. Du är någon helt annan.

Den personen jag kände var ödmjuk, rolig och underbar. Nu är du inget av det, och jag kan helt ärligt säga att jag hatar dig. Inte bara ogillar starkt, jag hatar verkligen dig.

Och är det något du inte kommer se mer av någonsin i ditt lilla patetiska innehållslösa liv så är det min respekt, du är ingen för mig längre. Inte ens en ovänn, ingen helt enkelt.

Du om någon borde veta att man inte gör såhär mot mig.


/anusbrothers






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0