Inte rasist, men vissa är det ju fel i huvvet på.




Trög Italienare: Men, skulla vi träffas på Jönköping ikväll? Fika?

Jag: Nej, absolut inte. Hu många gånger ska jag säga det?

Trög Italienare: Du kan få se bild, jag är inga äckel.

(lite tid går)

Trög Italienare: aha, juste jag är inge svensk så du vet.

Jag: Nehe, det hade jag ju veeeeerkligen inte listat ut med tanke på din amatörsvenska..

Trög Italienare: Säg vad du tkr, kanske du mig sett i Jönköping, visa din bild.

(Alla som känner mig vet att jag har en bild på J.D från scrubs som visningsbild på msn)

Jag: Men det är ju jag på bilden?

Trög italienare: E du kille fann?




Not a very proud moment for Italy..




/anusbrothers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0