Min alldeles egna dag, sent i November.

Hej bloggen,

Bara för att födelsedagar alltid ska vara så perfekta så tänkte jag lista upp några saker som redan gått fel, klockan är 08.42:

  • Vaknade upp och kände att mina visdomständer på höger sida börjat växa ut, så nu gör det fruktansvärt ont att bita ihop.
  • Min cykel fick punka för andra gången denna veckan, tio minuter innan min första lektion började.
  • Fick cykla på min cykel som har punktering, jipii.
  • När jag låste cykeln så gick jag bara där ifrån sen, kom till dörren till skolan och undrade vart mina nycklar var. Gick tillbaka till cykeln och tar ur nycklarna ur låset med ett rödare ansikte än vanligt.
  • Mitt nagellack håller inte mer än ett dygn, dagens i-lands problem.
  • Jag har engelska prov idag, och måste även lämna in ett arbete, jäsp.
  • Jag har idrott senare under dagen.

Saker som faktiskt är bra:

  • Jag fyller år, såklart.
  • House visas ikväll!
  • jag åt en god baguett till frukost, haha.
  • Vi ska äta thai-mat ikväll.
  • Jag är ganska pigg, för en gångs skull.
  • Jag har inte gjort ngn major- fuckup än. (Nycklarna räknas inte).


Sååå..ha en bra dag, because I will!





En riktigt stor egopic, dagen i ära! It's all about me! Nej usch, nu lät jag som kissie mjao.



/anusbrothers








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0