Matte



Om någon säger matte en gång till, då tror jag att jag spyr. Jag har suttit hemma varje dag efter skolan och pluggat på de jävla derivata jävlarna hela veckan. Men nu har jag fått nog! Jag tror jag skulle kunna ägna mig åt vadsomhelst just nu och det skulle kännas roligare än matte just nu.


Eller nej, jag kan nog faktiskt komma på något ännu tristare, believe it or not. Jag och mina kära 13 klasskamrater + Roger och Björn åkte till Jönköpings astronomihögskola, där skulle vi få spendera eftermiddag med olika sorters tal av astronomer. "Jaha, vad intressant" Tänkte jag, men det skulle jag få äta upp. Det var tråkigt till den milda grade att Catte (som nog inte skulle ha samvete att somna under någons tal) somnade. Och ja, då är det illa....


...Fast å andra sidan hade de fruktansvärt goda bullar.




Men man ska se upp med bullar! Annars kan det sluta såhär illa..



/anusbrothers









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0