Lördag?

hej bloggen,

Jag som lovade mig själv att detta inte skulle bli någon gnäll-tyck synd om mig nu- blogg, men usch, det är ju precis vad det är...

...Så jag kan ju lika gärna fortsätta i samma anda, och berätta för er, mina kära vänner, att jag ikväll officiellt blivit utnämd till sveriges fegaste 17åring! Aplåder! Och nu till tacktalet.

- Jag skulle vilja tacka alla mina vänner som alltid försökt pusha mig till framgång, vilket lyckligtvis inte lyckats. Det är en sådan fantastisk upplevelse jag varit med om den senaste tiden, att inte våga göra något vettig. Visst låter det underbart? Ja jag ska berätta för er precis hur underbart det är. Men det får bli en annan gång, för nu hör jag i min lilla mick här att det är dags för mig att fega ur tacktalet också, så förlåt för att jag finns, jag ska inte störa mer.

Nej, men skämt åsido, riktigt så illa är det inte..Fast å andra sidan, om du vet någon bra terapeut, call me!


/anusbrothers













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0