Låttips

Jadu Jonna:

Hon sitter mittemot mig och skrattar..

Jonna: Först var det fårgelinfluensan sen svininfluensan, snart kommer väl apinfluensan.

(Tänker efter ett tag)

Jonna: Fast en sak som hade vart intressant är ju myrsloksinfluensa...HAHAHAHA!

Sen fortsatte hon förklara om hur det skulle vara osv..Men då flydde jag till mitt "happy-place" Där allt är tyst, och det ända man hör är havsljud..Åh, ibland önskar jag att jag levde på en annan planet.


Påtal om myrslokar, här är låtar man kan sluka (höhöhöhöhö):

- Semisonic- chemistry (min absoluta favoritlåt just nu)
- Muse- Supermassive black hole
- Melissa Horn- Säg ingenting till mig
- Lars Winnerbäck- Järnvägsspår
- Bo kaspers orkester- Snäll och dum
- Men at work- overkill



Ha en fortsatt trevlig fredag nu gott folk, eller skit i det.





/anusbrothers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0