En springrunda i spöregnet.

Hej alla människor med innehållslösa liv som sitter och läser vår patetiska blogg!

Jag har precis varit ute och sprungit. Jag har nämligen suttit inne hela dagen och väntat på att det ska sluta regna, och trodde nästan att Gnosjö skulle försvinna under allt vatten. Men runt kvart i 6 hände det omöjliga, det blev uppehåll! Och jag grabbade tag i ipoden fort som attan och begav mig ut på en 6 km lång runda.

När jag hade sprungit ungefär 3 km börjar det spöregna. "Har gud tråkigt?" frågade jag mig själv..Men sprang ändå vidare, för lite regn, eller ja..väldigt mycket regn skulle inte få mig att ge upp. Men jag tror faktiskt inte jag gör om det, inte förän jag kan känna mina lår igen iaf. Vilket lär ta ett tag.

Ikväll ska jag titta på Bonde söker fru (you're a sad mf. Lina) och kanske läsa lite om Renässansen, vilket jag inte ser fram emot.

Nu känns det som jag har gjort ett tillräckligt trist inlägg för att ni ska sova, så min uppgift är avklarad för idag.






Jag kan dessutom informera er om att jag äntligen hittat en joggingpartner, han på bilden. han är tydligen med i någon känd tv serie..(?)


The Cure-Just like heaven
( och nej, det är inte en söndersmörad med Mariah Carey stuk)

/anusbrothers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0