En kall Tisdag


Hej bloggisar,

Det är lika kallt som i ett isbjörns rövhål, för att citera Björn G. Men jag ska snart bli varm igen. Jag ska svettas ihop med 10 andra tjejer, mysigt va? Sjukt det där egentligen. Vi tycker det är äckligt med handsvett men om man är helt dyngsur på planen är det ingen som klagar. Haha.

Handsvett, gud! JAg får alltid handsvett när jag blir nervös. Lite jobbigt på matteprov och liknande när pennan nästan glider ur handen. Men nog om svett, nu ska jag ut i kylan på Lasse, min kära bike som under jullovet ska bli mintgrön.



Bajs på alla därute!









HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!! Jag skrattar alltid åt denna bilden, min nya favorit och pryder just nu min datorbakgrund. Epic indeed.



/anusbrothers





Kommentarer
Postat av: Marcus

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA din jävla lort :D din nyckel gick av i låset hahahaha xDxD

2009-12-01 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0