Onsdag, dan före dopparedan

hej bloggen,

Jag har lite svårt att sitta still såhär under julen, allt ska vara så fridfullt och vackert, men det är det verkligen inte! Den stressigaste perioden under hela året faktiskt. Dock inte för mig, jag latar mig, även om det känns lite konstigt och svårt. Jag gillar inte att sitta still.

Imorgon är det julafton, julmat och massa godis! Och vet ni vad? Jag har inte önskat mig en ända sak i år, så jag får se vad jag får. Fast det finns ju iofs en sak jag skulle kunna tänka mig i julklapp. Men den julklappen tycks det inte gå så bra med, allt kommer mellan. Men mina prioriteter är det inget fel på faktiskt. Frågan är varför jag gör det så svårt för mig själv? jag antar att jag gillar utmaningar, blir lätt otålig och ja..gillar inte att sitta still som sagt.



God jul gott folk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0