Lussebulle-söndag.

hej alla ni därute,

Idag har jag utsatt migsjälv för lussebullsbakning, och ja det gick som förväntat åt skogen. JAg är ingen praktisk människa och det står jag för. Det ända postitiva är väl att man kan se vem som bakat vilka bullar.

helgen har förövrigt varit ovanigt lugn. I fredags så var jag på julbord med handbollsgänget, mycket trevligt och jag lyckades dessutom vinna pokertuneringen, elr ja..komma 6a iaf! Haha..Sedan efter det, runt 11 tiden, åkte jag vidare till ett annat ställe, som också var mysigt. Och runt halv två var jag hemma igen.

Lördagen hade jag ont i hela kroppen och huvudet och hade någonslags konstig manisk craving efter guacamole. Jag spelade kort mot hanna och marcus och vann yatzyn, vilket var oväntat för hanna brukar vara värlsbäst i det. Men jag blev helt sjukt trött så jag åkte hem vid 10, det var nog den förbannade sprutans fel.

om ni frågar mig så tror jag inte ens svininfluensan kommer bryta ut. Människor är så fjantiga nuförtiden. Och jag var tvungen att ta sprutan för mina föräldrar, annars hade jga ALDRIG gjort det. Kön tog 40 minuter och det var nog större risk att bli sjuk påvägen dit, eftersom hela gnosjös befolkning stod där. Massa snörvlande pensionärer, skrikande barn och gud vet vad..usch! Nästa gång tar jag munnskydd.




I fredags.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0