Freitag meinen libe freunden!

hajhajhaj,

Något säger mig att jag är ovanligt trött just idag, och ja, jag har bevis.

  • skulle äta pölse, öppnade skåpet till tallrikarna och l korven på en tallrik. Sen stängde jag skåpet och gick till micron. Tittade inne i micron och undrade vart min korv tagit vägen och började leta som tusan. Sen efter ungefär 5 minuter hittade jag korven i skåpet längst upp på tallriks-högen.
  • Skulle äta en klubba, tog av pappret. Sen stopppade jag in pappret i munnen. Jösses.
  • Tänkte alldeles nyss lägga min ring i soptunnan ist för smyckeshögen.
  • I skolan höll jag på att gå in på handels lektion ist för min egen, men Sanela drog ut mig i sista sekunden.


Så ja, vad säger man?
Godnatt kanske.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0