längd spelar ingen roll!

hejhopp!
Jag har alltid dratt mig för att gå i högklackade, jag är ju trots allt 1.78..Och med ett par höga klackar blir jag ju knappast kortare. Dessutom har alla mina pojkvänner vart kortare än mig, och ja..då kan ni ju räkna matten själva? Många säger att de vill vara längre, men det är inget ni ska önska! Jag har haft komplex för det som yngre. Det var hemskt att alltid känna sig som en jätte, det tycker jag fortfarande ibland. Jag fick alltid stå längst upp på skolfotona,  och mina vänner fick praktiskt taget krama mina knän..haha.

I de flesta situationer kan jag inte hjälpa att känna mig som någon gigantisk amazon-kvinna. Jag är oftast ett huvud längre än alla tjejer. När jag klagar brukar alla säga:
- Men du kan ju bli modell!
Men jag kanske inte vill bli modell? Jag vill inte svälta mig själv till döds, eller slava under någon designers ideal! Det skulle säkert vara intressant att jobba som modell, men isåfall hade jag krävt lite lev-rum.

Men jag har lärt mig att leva med min längd, och vet ni vad? Jag kanske till och med gillar det i framtiden!




Blondinbellas skor, sjukt snygga enligt mig och Jonna iaf! Ge mig!

/anusbrothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0