Storbloggare

Kissie, Kenza, Blondinbella, Amir, Paulina..you name it! Dessa är bara några av Sveriges kändaste bloggare. De känar mer än politiker och lever livet, ett liv vi andra bara kunnat drömma om. Och trots detta är det just vi som gör dem så kända, och gör så att det månad efter månad trillar in enorma mängder pengar på deras konton. Alla dessa bloggar tycks ha startat en helt ny värld, för mycket av våra liv kretsar ju trots allt kring datorn. Och vem vill inte läsa Kissies elaka inlägg om Paulina som hon lyckas kontra med minst lika bra.

Människan gillar att lägga sig i, och varför inte göra det på ett sånt ofarligt vis som att läsa en blogg? Man "lär känna en person" och får följa hans/hennes vardag. Det blir nästan ett tvång till sist, man kan inte sluta läsa och känner sig tvungen att kolla om någon har uppdaterat. Så nu kan man ju undra, är det verkligen så bra med alla bloggar? Tja, det finns ju ganska många obetydliga bloggar, som ingen läser. Så 90% är antagligen bara skit. Men jag skulle nog ändå säga att jag gillar att läsa dem, och dessutom klassas det ju som ett jobb numera. Och ingen vill väl vara arbetslös antar jag? Sen kan jag ju tycka att det finns bättre och viktigare arbeten som alla skulle tjäna på, men alla kan ju inte tycka som jag?

Vi tycker till om bloggarna:

Kenza?

Jonna
- Vacker tjej men lite för festsugen.
Lina- Söt tjej, lite tråkiga inlägg numera.
Hanna-Ambitiös, men lite dålig uppdatering. Skulle behöva lite roligare inlägg.

Blondinbella?

Jonna
-Målmedveten och stark tjej, har en bra syn på livet och bryr sig om sina läsare.
Lina-Smart och vacker tjej, trots att många verkar tycka tvärtom. Min främsta förebild i bloggvärlden, hon lyckas utan att förolämpa någon, vilket vissa tycks ha svårt med..
Hanna-Den bästa förebilden, försöker få sina läsare att älska sig själva mer genom sina självförtroende-tips, något jag uppskattar!

Kissie?

Jonna
-Pengakåt, artonårig fjortis..
Lina-Självupptagen tjej, ändå kan jag inte sluta läsa. det är ju underhållande..ingen jag hade velat vara vän med dock.
Hanna-Underhållande blogg, hon vet vad hon ska göra för att locka läsare och provocera så många som möjligt.

Paulina?

Jonna
-Gör sig själv ointressant genom tomma inlägg och stavfel..
Lina-Dåligt ordföråd, Ordbok är ett måste. Inte speciellt kul att läsa heller, det mest underhållande i hennes blogg är nog inbördeskriget mellan henne och Kisse katten.
Hanna-Too much..

Amir?

Jonna
-Helskön kille med en härlig livssyn, livet sitt eget liv och skiter i andra!
Lina-Honom hade jag velat ha som kompis däremot! Sjukt rolig och man blir alltid lika glad när man läser hans blogg.
Hanna-Otroligt underhållande Britney-fanatiker!






/anusbrothers





Kommentarer
Postat av: pluttis xD

Amir the gay :D-.-

2009-08-14 @ 14:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0