senare samma kväll

tjolahopp!
Just nu befinner sig jag och Hanna i Marcus lägenhet, och väntar på en pizza som enligt planerna knackar på dörren snart. Vi har precis vart nere på konsum en sväng, vi köpte 2 tårtor, haha.

Jag har tänkt endel över dethär med konsum den senaste tiden och insett att jag spenderar 90% av min fritid där. Vad är det för barndom egentligen?! Hej jag heter Lina, jag har växt upp bland extraerbjudanden och rullband. Nä.. Men jag är på konsum ungefär 2 gången dagligen! That's too much dude. Folk skickar sms till mig och frågar om vi ska gå till konsum, och det slutar alltid med att jag följer med, även om jag sällan köper något där. Trots mina klagomål tycker jag att konsum är en underbar affär, med underbar personal..not. Nu gäller det bara för mig att uppdatera mitt uråldriga konsumkort jag ärvt utav min käe morfar. För jag menar, allt går så mycket saktare vid kassan när kassörskan ska börja gnälla över det varje gång. och jag vill ju inte ha en kö lika lång som nilen bakom mig, right?

Nu kom pizzan precis som jag trodde, och Marcus rusade precis ut genom dörren.. Det är konstigt vad hunger kan få människor att göra. För springa det gör han inte ofta haha.



Den nye hotellchefen på bild!

/anusbrothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0