lördagkväll

hej bloggen.
Jag Hanna och hennes Pojkvän har precis kommit hem från en dag i vmo. Det var marknad där. Jag köpte lite smink, hanna köpte jeans och en tröja och marcus lite godis. Jag sov hos Marcus inatt och även Hanna var där. Precis innan jag skulle sova kände jag hur varmt det va, ni vet sådär att man inte kan somna?
Jag bestämde mig för att ha fläkten jämte sängen, vilket jag bittert skulle ångra några timmar senare. Grejen var den att jag även hade öppnat fönstret så när jag vaknade var det cp-kallt! Inget jag skulle tipsa er om att göra..

Nu tycker jag faktiskt att det kan börja bli kallare, trött på sommar och sol. Välkommen höstkyla!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik, senare drar jag nog iväg till Marcus igen!



En bild som alltid får Jonna att skratta, haha. Tusse.

/anusbrothers

Kommentarer
Postat av: Jonna

HAHA den bilden är störtskön!

2009-08-29 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0